#sharingiscaring - výběr z příspěvků, 17. díl
Josef 'José' Kadlec a jeho články patří mezi mé oblíbené. Proč? Jsou dlouhé a plné informací a nejen všeobecné řeči o něčem a ničem.
- Přečtěte si třeba 35 Must-read Articles about AI and Automation in Recruitment nebo 4 Pragmatic Talent Sourcing Trends Not to Avoid in 2020 and 2021
- Všechny je najdete tady.
Na LinkedIn nejenže můžete mít profil, propojovat se s lidmi, vytvářet vlastní obsah nebo komunikovat za firmu skrze firemní profil. Jak se liší komunikace sám za sebe a za firmu? A co vám bude fungovat na firemní stránce? O tom píše Forbes.
Co dalšího kde radí?
- V tomto článku z blogu LinkedIn vám poradí přidat si odkaz na web/kariérní stránku, že máte pravidelně přispívat obsahem anebo zapojit zaměstnance. A dalších 18 tipů.
- Post Planner k tomu přidává to, že máte na své firemní stránce mluvit a ukazovat své hodnoty a vize, naučit se vytvářet stories anebo se podělit o různé statistiky s vašimi followers.
- Menší návod na založení stránky a toho, co na ni máte dělat přináší HubSpot.
Na tvorbu a správu contentu jak sobě, tak firmě, se vám bude hodit tento článek o free programech, které můžete použít. Můj oblíbený Buffer mezi nimi není.
Nevíte, jak si najít v plánu systém a jak často co dělat? I na to mám tip na skvělý článek včetně podrobného návodu. Najdete ho na LinkedIn a napsala jej Samantha Russell. Na dálku ji děkuji.
Jestliže se rozhodnete utratit i nějakou korunu, jsou tu LinkedIn Ads. Mám pocit, že je zatím moc firem nepoužívá a zároveň se jim markeťáci tolik nevěnují. Skvělý článek napsali v eVision, určitě si ho přečtěte.
Inzeráty a jejich funkčnost můžete měřit různě. Když něco nefunguje tak, jak má, stačí se podívat například na to, jak uživatelé scrollují a čtou váš inzerát. Na to můžete využít různých nástrojů, např Hotjar. Doporučuji pak i článek jak měřit a pracovat s feedbackem.
Nemáte na žádný takový program budget, ale opravdu by vás zajímalo, jak kandidáti čtou inzeráty? Máme štěstí, na LinkedIn blogu je článek, který popisuje a na obrázcích popisuje co a jak.
To by dnes bylo vše a těším se na příště!