Máme tady další #sharingiscaring a tentokrát na téma, které mi dlouhé měsíce nedá spát. Jsou tím firemní kodexy, pravidla, hodnoty a další. Vybrala jsem pár e-booků a stránek, které by neměly uniknout vaší pozornosti. Přeji fajn čtení a doufám, že budete po jejich přečtení cítit vlnu inspirace.

Oblast marketingu je široká a jsou oblasti, které v rámci článku opomíjím. Tipy na to, kde se vzdělávat pravidelně sdílím v rámci skupiny HolkyzMarketingu. Za poslední 2 roky se mi zdrojů nastřádalo až až, tak jsem se rozhodla z nich sepsat článek.

Na blogu najdete článek s názvem HR NPS a vše kolem ní, kde jsem se blízka podívala na to, co vůbec NPS je, jak se počítá a k čemu nám vůbec na HR slouží. Než začnete číst tento článek, doporučuji si přečíst i ten předchozí. Dnes se podíváme na to, jak candidate experience a kandidátovu míru spokojenosti s výběrovým řízením ...

Candidate experience a s ní i měření kandidátovi spokojenosti je něco, co na konferencích a různých meet-upech slyšíme neustále. Co to ale vůbec jak, jak NPS funguje a jak moc může být pomocníkem v rámci vašeho employer brandingu? Nad tím jsem se zamyslela a přináším první díl o HR NPS. Další díly budou konkrétními příklady, jak NPS zlepšit.

Prošla jsem starší příspěvky na mém Linkedin profilu a mám pro vás opět jejich shrnutí v kratším článku plném odkazů na další čtení. Toho totiž není nikdy dost. Tento bude více o HR než ty ostatní.

Výběrový proces je úspěšný jen pro ty, kterým nakonec putuje nabídkový dopis. Kolik je to však procent lidí z celkového počtu přihlášených do vaší firmy nebo na konkrétní pozici? U větších firem, které se pravidelně umisťují v rámci anket hodnotících nejlepší zaměstnavatele, může jít jen o 2 % vyvolených. Zbylým 98 % tak putuje od vašeho HR...

Vítám vás u dalšího dílu toho, co si pustit. Přináším to, co sama poslouchám a několik vámi doporučených podcastů. Za ně moc děkuji! Než se pustíte do čtení a poslechu, tak se podívejte na to, jak si vedou podcasty třeba oproti knihám nebo všeobecně v Česku.